Txarango esgoten les entrades

Després d’estrenar-se com a programadors amb gran èxit amb el Clownia Festival (2 i 3 maig), a Sant Joan de les Abadesses, i una primera meitat del 2014 ben farcida de concerts els Txarango no abaixen el ritme! 

La història de Txarango és una història d’una ascenció ràpida i constant. L’hivern del 2010, després de gravar una petita maqueta de dues cançons “Vola” i “Nits amb Txarango”, les caravanes del grup pugen per primera vegada als escenaris i poc a poc les seves cançons comencen a ser popular entre el públic. Dos anys més tard editen el seu primer treball “Benvinguts al llarg viatge” i es consoliden ràpidament com a una de les bandes de referència del panorama musical català. 

El reconeixement a casa, que queda palès amb numerosos premis com el Premi Enderrock a Millor disc del 2012, coincideix amb una fantàstica rebuda dins del mercat internacional que els porta a actuar a França, Itàlia, Alemanya, Bèlgica, Holanda, Dinamarca i Anglaterra. Les seves aventures fora de les nostres fronteres els va fer guanyar el Premi Arc 2013 a Millor Gira Internacional. Aquel mateix any també van rebre el Premi Altaveu 2013 com a banda revelació, entre altres guardons que premiaven el seu projecte musical i l’emprenedoria. Aquesta nit tanquen el Curtcircuit a la Sala Sidecar.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s